Tuesday, June 6, 2017

Don't Quijote


Keď piješ od smútku, si na mol.
Keď piješ od šťastia, si na dur.

Keby som bol Boris, nevolám sa Filan, ale Mizan.

Najobľúbenejší príkaz pedofilov:
Go To 10

Amadeus ex machina

Skype, ty sviňa

Keď to takto pôjde ďalej, tak za chvíľu budú musieť dávať reklamy aj počas reklám.

Don't Quijote

Dyslektik nechápe, načo sú v daňovom priznaní odpočítateľné ponožky.
#vaňové_priznanie

Sval Kilmer

- Ktorý román od Umberta Eca majú kravy najradšej?
- Vemeno ruže.

Láska síce hory prenáša, ale je to nič v porovnaní s tým, čo všetko sú schopní prenášať študenti na Ekonomickej.

Keď tento svet zničíme, ešte stále môžeme ísť na druhý svet.
#jetovsuchu

Bezdomovec volil medzi žobrom a zlom.

Repelentilky - sladkosť proti komárom

Keby som vydával noviny na FEI-ke, nazval by som ich FEI knews.
#fejkňúz

Keby som bol transformer, patril by som k autistobotom.

Jakuzovský Ježiš: Nechajte malíčky ku mne prísť.


No comments:

Post a Comment